PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Prekės, įsigytos skanusskanukas.lt internetinėje parduotuvėje, keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais. 

PREKIŲ GRĄŽINIMO EIGA IR TAISYKLĖS:

  • Prekes galite grąžinti per 14 dienų (nuo jų avimo dienos).
  • Norėdamas grąžinti nekokybišką ar kokybišką prekę, Pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo formą ir susisiekti su Pardavėju nurodytu elektroninio pašto adresu info@skanusskanukas.lt.
  • Gavę Jūsų elektroninę grąžinimo formą nurodytu elektroniu paštu, susisieksime per 1 – 2 darbo dienas.
  • Prekės grąžinimą galima atlikti tik gavus patvirtinimą elektroniu paštu.
  • Saugiai supakuotą prekę pirkėjas siunčia paštomatu (grąžinamos siuntos siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas).
  • Pinigai grąžinami per 7 d.d. nuo prekės grąžinimo.
  • Jei kurjerio pristatyta pakuotė transportavimo metu yra pažeista ir dėl to nukentėjo prekės kokybė, galite prekės atsisakyti pristatymo metu, priėmimo – perdavimo dokumente nurodę atsisakymo priežastį.
PREKIŲ GRĄŽINIMO BŪDAI:
  • Siųsdami paštomatu (siuntimą apmoka pirkėjas): LP EXPRESS ( Liepojos g. 238, 92330 Klaipėda, Klaipėdos m. sav. ) arba OMNIVA ( Klaipėdos RIMI Liepojos paštomatas ). Gavėjas – skanusskanukas.lt, +37062544429, info@skanusskanukas.lt.
 

PER 14 DIENŲ GRĄŽINAMŲ PREKIŲ TAISYKLĖS:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje, kokioje ją gavote iš Pardavėjo (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė su pažeista pakuote).
  • Prekė turi būti nesugadinta Pirkėjo.
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi elementai).
  • Grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia, kokia buvo įteikta Pirkėjui.
  • Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote prekę iš Pardavėjo.
  • Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki Pardavėjo.